tisdag 14 juni 2011

Vassbo med jobbet

Idag har jag och flera arbetskamrater varit till Vassbo, ett ställe strax utanför Falun. Men hur mysigt var inte det!
När vi kom dit så bjöds det på Västerbottenpaj med sallad, nån röra med gustafskorv , tzatziki och bybakat bröd. Mumma!!
Efter lunchen så blev det lite uppdelning i grupper för aktiviteter med gåtor att lösa, åtta stationer med gåtor och annat.
Vår toppen grupp hamnade på en hedrande andra plats och vi var nöjda med det.

Efter lite kaffe och en mkt god jordgubbsbakelse så avtackades även två järnladys som skulle gå i pension. De fick bla en falujungfru och en bergsman i gåva.

Denna bild har jag lånat på nätet och någon bild på en bergsman har jag tyärr inte hittat.

Ska jag summera min dag så har den varit kanon!

//Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar