lördag 13 november 2010

Skoj test

Hur bor du: I lägenhet

Brukar du komma i tid: Japps

Hur lång är du: 173 cm över havet

Kan du laga mat: Jojje men

Vad jobbar du med/pluggar du: Snickare/målare

Vad har du på dig just nu: jeans & t-tröja

Har du någon fobi: ja, hissar

Hade du en bra kväll igår: Jodå

Vilket är ditt senaste inköp: godis (det är ju lördag)

Din favoritdryck på morgonen: kaffe

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lön

Har du sovit i din egen säng inatt: nej, jag somnade i soffan

Vad hade du sönder senast: Ett glas

Vem snackade du med senast: Min ena son
Varm favoritdricka: Latte

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola

Alkoholhaltig favoritdricka: Passoa

När gjorde du senast något riktigt dumt: Minns inte

Saknar du någon just nu: Ja, Hasse

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Snacka skit om mig, mina barn eller Hasse

Någon jag stör mig på: Mitt X

Intressen: Hemmet

senaste person du kramade: Cevin

Senaste person du ringde: Hasse

Senaste person som ringde dig: Maria

Vad drack du senast: Cola

Vill du ha barn: .Jag har 4, det räcker.

Längtar du till din nästa födelsedag: Ja :)

Har rakat dina ben någon gång: Joo

Är du sugen på något nu: Nä

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 3 st

Använder du hudkräm: Nej

Attraheras du av män med skägg: Ja

Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv

Brukar du baka: Ja

Röstade du i det senaste valet: ja

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Njae

Vilken låt lyssnade du senast på: Urban Keath

Har någon annan sovit i din säng inatt: Nix

Vad tycker du är äckligt: Folk som luktar apa

Har du pengar på mobilen: ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar