torsdag 1 mars 2012

En ny vän :)

Jag har hittat en ny, fin underbar vän :) Jag har aldrig träffat henne men under den korta period som vi "pratat" så vet hon ganska mkt om mig. Det är en tjej som jag lärde känna via en FB sida för oss som älskar Villervalla kläder. Jag döper henne till FinaLina så vet ni vem jag ev pratar om i senare inlägg ;)

FinaLina har faktiskt fått mig nyfiken, vilket inte folk får så ofta. Den söta fröken har tydligen postat ngt som hon gjort till mig.... Och är det nått jag verkligen uppskattar att få så är det något som folk gjort själv :)

Och vet ni, idag har jag verkligen klantat mig. Jag skar upp mig på knogen på jobbet... Jag slant med en färgskrapa och tjo vad det blödde. Men kompress och kirurgtejp och klämma ihop det så funkar det nog ;)

Kräääm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar