torsdag 8 mars 2012

Övertid

Ja, jag ska jobba över i morgon då jag vill att allt ska bli målat klart till helgen eftersom klaffborden bör vara monteringsfärdiga tills fredag om en vecka.

Det som MÅSTE målas är stommen och ett par ben. Hyllorna har jag bara grundat men eftersom dom inte ska monteras ihop så klarar jag av att bli färdig med dom om en vecka tio dagar.

Har fått hjälp av 2 st killar så jag får visa dom vad som skall göras.

Sista strykningen gör jag själv eftersom det är sjukt noga med målningen.

Om du klickar HÄR så ser du hyllan Olle som vi har tillverkat på snickeriet och målningen har jag gjort. Och om du klickar HÄR så ser du även bordet Karin. Och ja, det har de tillverkat på jobbet och även här är det jag som målat. Klicka på bilden så får du större bild :)

Nu är det dags att krypa ner i bingen, imorgon är det som sagt tajm att knega övertid :)

//Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar