tisdag 26 maj 2009

Möte och shopping

Uppe tidigt idag då det var morgonmöte om pojkarna bus. Vi träffas alla inblandade varannan månad hos barnens psykolog för att höra efter hur månaderna har varit.

Det jag saknade var att skolan inte var där, dom har aldrig varit på ett möte när vi ska "checka" av med varandra.

Men alla kom fram till att på den korta tiden som pojkarna har harft kontaktpersoner så har dom blommat ut. Även om det nu inte är Malte som har problemen så märks det på han att ticksen lugnat ner sig något iaf.

Cevin som sagt började att rida då han fick kontaktperson och det är ju bara en hit!

Sen gnällde jag lite över att jag inte har fått veta nått om Robin och hans flytt till Uppsala. Då menade soc att det inte hade med detta möte att göra. Min toppenbraiga barnpsykolog tyckte att det hade det visst, att min oro för Robin kunde spegla sig i mina tankar och känslor som barnen SÅ lätt läser av att nått inte är ok med mamma och DOM i sin tur får oro i kroppen och det blir galet hemma.

Då menade hon från soc att hon inte hade nått med det att göra så jag sa det att dom som har med det att göra kan vara vänlig att ringa mej snarast.

Mötet pågick i nästan 1 1/2 tim och Jenniesnuttan var med men var såå snäll. Jag hade tagit med leksaker och filt så hon var på golvet o lekte. (det var även jag o barnpsykologen ibland Foten i munnen) Hahaha

Sen gick Jennie och jag på stan och handlade, hittade otroligt nog,  en blus till mej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar