söndag 17 maj 2009

Sol, sol & sol
Gillar sol, det gör barnen med. Har faktiskt tvingat mej till att varit ute idag fast jag mått dåligt. Har konstant huvudvärk och näsan rinner. Vet att jag har pollenallergi sen tidigare, men det här började i mars när vi flyttade till nya lägenheten.

Jag misstänker att det finns nått här som jag inte tål, Malte går också omkring och är småhängig. Har ju sagt till hyresvärden men dom bryr sej inte, imorron så ska jag ringa hyresgästföreningen och höra om dom kan komma och kolla fukt o mögel.

Hon som bodde här tidigare hade reptiler och om jag inte har helt fel så ska väl dom ha fukt i sina terrarier?
När hon gjorde rent åt sina djur så spolade hon ner allt i lilla toan och där har vi problem ofta, det är stopp och luktar babian

Matle sover dessutom i det rum som hon hade sina djur. Jag vill bara att rätt ska vara rätt och det är väl inte meningen att man ska bli dålig när man inte annars är det.

Jag menar, det behöver ju inte bero på att förra hyresgästen hade reptiler, det kan ju bero på nått annat. Jag vill bara veta varför det KAN vara så att vi blir sjuka av att bo här.

Hyran är ju rejält dyr, 8700:- betalar jag för min femma på 116kvm så man vill att allt ska vara okej.

Nu ska jag ta mej en värktablett och försöka sova.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar