onsdag 17 juni 2009

Godmorgon :)
Här skrålade väckarklockan redan 6.30 fast vi har sommarlov. Det är jag som har tvättstugan och den enda lediga tiden var nu på morgonen. Så vill man ha tvättat innan midsommar så är det bara vackert att kliva upp.
Och solen skiner även idag :) Det betyder ännu en dag att vara ute och njuta. Det var redan så varmt när jag gick ner med första korgen, att jag inte behövde nån jacka på mej :)
Hoppas, hoppas att det blir sol på midsommar också, det har vi ALLA förtjänat efter dom regniga dagarna vi hade i helgen.
Vad blir det mer idag? Jo, Hans kommer senare idag, han och snickargrannarna skall på ännu ett partaj. Det är ett företag här i Falun som bjudit dom på det som tack för hjälpen i et tidigare arbete.
Så är han har partat klart i natt så kommer han hit och sover över. För imorgon så åker pojkarna till sina kontaktfamiljer och jag, Jennie och Hans åker till Hedemora och firar midsommar.
Nä, nu är det dax för kaffe så jag håller mig vaken.



kram Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar