fredag 5 juni 2009

Godmorgon vänner, hade en dag igår där jag kände mig fruktansvärt nere. Det blev inte mycket gjort. Jennie och jag var visserligen ute i spöregnet för Malte hade glömt sitt busskort på bussen...Igen...
Så det var bara att åka till Huvudkontoret till Dalatrafik, för tror ni inte han har tur som en tok.... Nån hade hittat kortet och lämnat in det till chaffisen.
Sen kom Hans strax före 12, han jobbade inte utan var i ett annat ärende till Falun.
Han och hans snickarkompisar ska ha taklagsfest imorgon och åka in hit på Falukalaset. Dom ska ut och äta och ha trevlig, Hans kommer att sova över här till lördag då han tar Jennie och far hem till sej. Min pussgurka
Vi åt lunch ihop och kollade lite på tv. Satt och myste ihop... vad jag kan sakna det ibland.....
Pojkarna kom hem från skolan och det blev mest en innedag då regnet bara öste ner.
Vi pratade om Falukalaset hur vi skulle göra, Malte och hans kontaktperson skall dit idag efter skolan. Har lovat att han ska få en slant. Imorgon lördag ska Cevin dit med SIN kontaktperson och han får också pengar med.


På söndag så ska jag och pojkarna gå ner tillsammans, då är det halva priset på alla karuseller ist för 30kr st som på tor, fre o lör. Hoppas det blir lite bättre väder tills dess.
Nu ska jag och Jennie äta lite frukost, ses senare

Kram Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar