onsdag 10 juni 2009

Lilla skitungen, vad är det du gör med ditt liv? Du är som en vilsen fågelunge som söker sitt bo efter första flygturen. Men du tokkrascha.. Du ropar på hjälp men tar den inte när jag räcker fram händerna. Mamma orkar inte mer....
Till dej Robin...

Det kan inte alltid vara bra men man önskar att så vore. Idag är en sisådär dag som jag önskar kunde varit lite bättre. Det känns som man inte är saknad, att ingen är där för mig. Jag ger så mycket men får så lite tillbaka... ska man inte ge och ta? Men jag måste vara stark och gå vidare, inte tänka för mycket för då blir man sårad. Sätter genast på mig masken, den som är glad och trevlig fast jag bara vill be dom dra åt helvete.
Idag har Robin rymt från Hvb-hemmet, fick veta det ikväll. Dom vet att han finns i Falun. Mitt hjärta brister snart.... Vad ska jag göra??? Vad har jag gjort för fel???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar