måndag 15 juni 2009

Passerat 8500

Ville visserligen ha passera 10.000 steg men det kommer nog. :)
Vi tog en runda runt Tisken, jag, Jennie och Malte nu efter maten. Härligt väder blev det oxå, tror minsann Dixies sol kom till oss
Tog reda på disken efter vi landat hemma igen och funderade på morogndagens mat..... Blir nog hempulad kebab med ris har ju kebabkryddan jag beställde på nätet att prova.
Hoppas att barnen gillar det, tyvärr så har inte mitt smak och luktsinne kommit tillbaks då min näsan fortfarande krånglar och hostan inte vill ge sig riktigt.
Det blir väl ett besök till läkaren framöver.
Har ringt jouren hos min hyresvärd, brandvarnaren i en tom lägenhet har stått och tjutit ett bra tag. Var upp och kollade genom brevlådan men ingen rök syntes och Malte sa att det luktade inget heller.
Jobbigt om det skulle ha tjutigt hela natten. En av killarna från jouren och en brandbil var här OM det skulle ha varit nått och kollade men som tur var så var det falsk alarm.
Imorgon är det cykling som gäller, ska på ett möte med skolan ang Cevin till nästa läsår. Det är på andra sidan sjön och jag tänkte att det vore skönt med en cykeltur dit.
Ha det så gott alla.
kram Nina

1 kommentar: